Sunday, December 20, 2009

五年…

既然如此, 那我就在这呆五年吧!

现在的我已经不像当初到这里的我了

已经习惯这里的一切

当初的压力已经换成今天的愤怒, 不甘心

虽然对于工作量多, 假期少而感到气愤

但也得接受

每当面对做不完的工, 嘴里就开始唠叨

但最后还是乖乖把它完成

只要我把心里的不满一一发泄出来

我就会有股动力去开始工作

哈哈, 这就是我啦

五年后我就要以DG44踏出这道校门

1 Comments:

Anonymous Pik Yeen said...

Do you know what is my resolution for the year of 2010? that is "stop complaining". i tend to complain a lot when i am not happy, i think i want to change, stop complaining and do my work.

December 28, 2009 at 1:29 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home